بازاریابی call to action باید ها و نباید ها
اگر تعریف call to action رو در عمل متوجه بشین دیگه بازاریابی call to action براتون مفهوم سختی نخواهد بود.
در ترجمه فارسی از اصطلاحاتی مثل : فراخوان به عمل یا دعوت به اقدام هم استفاده شده.
تعریف ساده call to action
اگر شما با استفاده از ابزار های مختلف کلامی و بصری، مخاطب رو ترغیب به انجام کاری بکنید. call to action ایجاد کردین.
خلاصه تر :
سوق دادن مخاطب به انجام عملی که شما مایلید آن را انجام دهد. (پر کردن یک فرم، دانلود یک فایل، بازدید از یک محتوا، انجام نظرسنجی و..)
درباره بازاریابی call to action
این استراتژی بازاریابی بیشتر در دنیای فعالیت های اینترنتی معنی شده.
در کل هر زمان که ما شرایطی رو محیا کنیم ه مخاطب ما کاری رو انجام بده که ما میخواهیم در واقع برای مخاطب کال تو اکشن ایجاد کردیم.
این اتفاق میتونه در سایت ما، در مذاکراتمون، در محتوایی که تولید میکنیم و عموما در هر جای دیگه شکل بگیره.
پس ذهنتون رو محدود به اینترنت نکنید و به این استراتژی هم مثل بقیه استراتژی ها به چشم یک الگو نگاه کنید.
ویدئو بازاریابی call to action
دو تا نکته رو در نظر داشته باشید. بازاریابی کال تو اکشن یا فراخوان به عمل یا دعوت به اقدام و اینا همشون یکی هستن.
مورد بعد اینکه این ویدئو بازاریابی call to action رو آسون کوتاه با ذکر مثال و در کمتر از دو دقیقه توضیح داده.
انواع بازاریابی کال تو اکشن
چون قصد ندارم که این مقاله رو تبدیل به یک مقاله آموزشی کنم، صرفا تیتر ها رو میگم و بقیه ش بشه سرچ های خودتون.
- تولید سرخط فروش
- فرم های ثبت اطلاعات
- دکمه یا لینک بیشتر بخوانید/بدانید
- کمک به معرفی محصول/خدمت
- اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی
- ایجاد سر نخ فروش های آتی
- قطعی کردن فروش
- ترویج و ترغیب رویداد ها
دیدگاهتان را بنویسید