بازاریابی بالای خط

بازاریابی بالا ی خط بازاریابی بالای خط یک شیوه ی پرهزینه از بازاریابی هست که در اون گستره ی زیادی از مخاطبان رو هدف قرار میدیم. در این سبک بازاریابی هدف استراتژی دیده شدن و انتقال پیام به حداکثر مخاطبان هستش. ابزار های بازاریابی بالای خط رسانه هایی مثل مواردی که...

بازاریابی اکتسابی

هدف در بازاریابی اکتسابی جذب و جمع‌آوری مشتریان جدید برای خدمات و محصولات هست، به شیوه‌ای که پس از مدتی اجرا کردن استراتژی بازاریابی اکتسابی بیزینس قادر باشه که به صورت اتومات راه خودش رو ادامه بده و احتیاج به سرمایه گذاری مجدد و تنظیم استراتژی مجدد نداشته باشه. به...

بازاریابی خوشه ای

بازاریابی خوشه‌ای یکی از استراتژی های فروش بیزینس با بیزینس است. در بازاریابی خوشه ای چند دسته از بیزینس هایی که می‌تونیم باهاشون تعامل درآمدزا داشته باشیم رو انتخاب می کنیم.  در مرحله اول : محصول/خدمت مون رو برای هرکدوم به نسبت نیاز یا کاربردش حتی قیمتش دسته بندی میکنیم. مرحله دوم...