بازاریابی کلاه سیاه

بازاریابی کلاه سیاه ابازاریابی کلاه سیاه رو با دو رویکرد ه اینترنت و در دنیای واقعی معرفی می کنم. به شدت توصیه میشه که هیچ گاه از بازاریابی کلاه سیاه استفاده نکنیم. استفاده از بازاریابی کلاه‌سیاه یک ریسک بزرگ برای اعتبار بیزینس و آبروی برند ما ست و با مفهوم رشد ارگانیک...

بازاریابی رفتارشناسی

بازاریابی رفتارشناسی یا بازاریابی رفتاری در بازاریابی رفتارشناسی بسته به نوع رفتار مشتری ها و بازار هدف پیشنهاداتی بهشون می‌شه که خرید اونها رو محتمل تر کنه. این نوع از بازاریابی احتیاج به اطلاعات زیاد و دقیق در مورد مشتری و بازار هدف داره. اگر خیلی خلاصه بخوام بگم در بازاریابی رفتارشناسی...

بازاریابی پایین خط

بازاریابی پایین خط بازاریابی پایین خط در مقابل بازاریابی بالای خط یا گسترده قرار داره بر خلاف بازاریابی بالای خط در این نوع از بازاریابی ابزارهایی مانند رسانه‌های بزرگ، تلویزیون، رادیو، روزنامه و تبلیغات گسترده در رسانه های اجتماعی به هیچ عنوان استفاده نمی شود. در این سبک بازاریابی بیشتر از...

بازاریابی برند

برند مارکتینگ یا استراتژی بازاریابی برند بازاریابی برند زمانی اتفاق می افته که ما استراتژی ها و ابزارهای بازاریابی رو نه برای محصول یا خدمتمون بلکه برای برندمون به کار میگیریم. یعنی فکر کنینن که برند ما یا در واقع هویت برندمون هم یکی از محصولات یا خدماتی هست که داریم...

بازاریابی ارزش افزوده

بازاریابی افزودنی یا بازاریابی ارزش افزوده در بازاریابی ارزش افزوده سعی می کنیم ارزش و اعتبار خرید مشتری رو با پیشنهادی که به مشتری ارائه میکنیم بالا ببریم. اول یک مثال بزنیم که مطلب از حالت گنگ خارج بشه بعدش یکم بیشتر روش صحبت کنیم که کامل جا بیوفته.   مثال برای بازاریابی...

بازاریابی مقاله ای

بازاریابی مقاله ای بازاریابی مقاله ای یکی از زیر مجموعه های بازاریابی محتوایی است ولی در گستردگی مطالب با هم در تفاوت هستند. به طور مثال در بازاریابی مقاله ای مطالب روی وب سایت و وبلاگ خود بیزینس بارگذاری نمیشه و بازار هدف جای دیگه ای هست. Article Marketing در یک کلام ببینین خیلی...

بازاریابی غافلگیرانه یا کمینی [Ambush marketing]

بازاریابی غافلگیرانه یا کمینی Ambush marketing بازاریابی غافلگیرانه یکی از بازاریابی های ارزان قیمت و کارآمد هست که بیشتر مورد توجه استارتاپ ها بیزینس های کوچک تر هستش. در واقع شناسایی و استفاده از موقعیت های ایجاد شده توسط فعالیت های مارکتینگ بزرگ دیگر کمپانی ها بازاریابی غافلگیرانه یا کمینی نامیده...

بازاریابی ائتلافی

بازاریابی ائتلافی یا بازاریابی اتحادی بازاریابی ائتلافی برای بیزینس هایی که رقیب هم نیستند و منافع مشترک و بازار هدف مشترک دارند تعریف شده. به این صورت که دو بیزینس در کنار هم با اشتراک گذاری منابع و منافع و اطلاعاتشون بیزینس ها شون رو گسترش می‌دن. این بازاریابی و بازاریابی...

Copy link
Powered by Social Snap