بازاریابی همبافتی Contextual Marketing

بازاریابی همبافتی Contextual Marketing چیست ؟ بازاریابی همبافتی بازاریابی مفهومی هم ترجمه شده. پیشنهاد میکنم استراتژی های بازاریابی رو با اسم انگلیسی شون بررسی کنین. Contextual Marketing از context میاد و اگر مفهوم کانتکست رو درک کنین چراغ این استراتژی تو ذهنتون روشن میشه. درکل Contextual Marketing یکی از استراتژی های موبایل...

بازاریابی محتوا Content Marketing

بازاریابی محتوا Content Marketing چیست ؟ فکر میکنم قبل از اینکه به چیستی بازاریابی محتوا برسیم باید بدونیم به چی میگیم محتوا. درصورتی که جواب این سوال رو دارین میتونیم بریم سراغ بقیه ماجرا. در این بین بدی نیست که بازاریابی مقاله ای رو هم بخونین. بازاریابی محتوا یکی از استراتژی های بازاریابی...

بازاریابی محاسبه ای Computational Marketing

بازاریابی محاسبه ای یا Computational Marketing بازاریابی محاسبه ای حوزه ای از بازاریابی هست که در اون بازاریابان از قدرت محاسبات برای ایجاد بهترین استراتژی برای بازاریابی و ارائه بهترین تبلیغ به یک مصرف کننده خاص استفاده می کنن. لطفا اصلا گیج نشین، کامل شفاف سازی میکنم. قبل از شفاف سازی توصیه...

بازاریابی همگانی Communal Marketing

بازاریابی همگانی یا Communal Marketing چیست ؟ بازاریابی همگانی سبکی از بازاریابی هست که در اون کمپانی و مصرف کننده هاش دست به یک تیم ورک پویا میزنن. بصورتی که کمپانی در کمپین ها و تبلیغاتش نقش محسوسی رو برای مصرف کننده ها در نظر میگیره. پس زمانی که کمپانی در تبلیغات...

بازاریابی ابری Cloud Marketing

بازاریابی ابری یا Cloud Marketing چیست ؟ دوستانه میگم بهتون، برای فهمیدن بازاریابی ابری خیلی درگیر مفاهیم آکادمیک نشین. در مرحله اول لطفا یه سرچ روی فضای ابری داشته باشین تا ذهنیتتون شکل بگیره. معنی مارکتینگ یا بازاریابی رو هم که می دونید. محض احتیاط اون رو هم یه سرچی بکنین بدی...

بازاریابی حلقه بسته Closed Loop Marketing

بازاریابی حلقه بسته یا Closed Loop Marketing چیست؟ بازاریابی حلقه بسته رو به سادگی و روانی بقیه استراتژی های بازاریابی نمیشه توضیح داد. این تکنیک یه مقدار تخصصی تر هست و باید با حوصله ( و سرچ بیشتر ) براش وقت بذارین. بازاریابی حلقه بسته تمرکزش رو ارتباط موثر دو تیم بازاریابی...

بازاریابی سببی Cause Marketing

بازاریابی سببی یا بازاریابی حمایتی ( Cause Marketing ) بازاریابی سببی در همکاری بین یک مجموعه انتفاعی ( بیزینسی که برای کسب درآمد فعالیت میکنه) و یک مجموعه غیر انتفاعی شکل میگیره. بازاریابی حمایتی یک خط اشتراک پررنگ با بازاریابی خیریه ای هم داره که دو سه ماه دیگه مقاله ش...

بازاریابی همهمه ای یا Buzz Marketing

بازاریابی همهمه ای یا باز مارکتینگ بازاریابی همهمه ای یک تاکتیک قشنگ و به لطف اینترنت بسیار تاثیرگزار بازاریابی هست. در این تاکتیک ما سوژه ای دست مردم میدیم تا در مورد اون صحبت کنن. چون اون سوژه مرتبط با برند، محصول/خدمت یا هرچیز دیگه از ماست، وقتی مردم دارن در مورد...

بازاریابی خشت و آجر

بازاریابی خشت و آجر بازاریابی خشت و آجر برای بیزینس هایی خوبه که فروشگاه یا مغازه دارن. همینجا بگم که این استراتژی با استراتژی بازاریابی B To C هم ارتباط تنگاتنگی داره. وظیفه این استراتژی افزایش رفت وآمد به فروشگاه هست. به قول قدیمی ها باید پاخور مغازه رو افزایش بده. ببینین...

بازاریابی B2P یا Business To People Marketing

بازاریابی B2P چیست و چرا بازاریابی B2P هم مثل B2C تمرکزش بر رو افراد و اشخاص هست. زمانی که ما تمرکز فروش و برند سازی مون رو بر روی قشر خاصی از افرادی که در سازمان ها کار میکنند قرار میدیم، داریم از بازاریابی B to P استفاده میکنیم. این استراتژی بازاریابی...

Copy link
Powered by Social Snap