بازاریابی معرف یا افیلیت مارکتینگ

بازاریابی معرف یا افیلیت مارکتینگ در بازاریابی معرف فرد یا مجموعه در واقع در ازای یک مبلغی یا در ازای یک درصدی بازاریابی یک برند دیگر رو انجام میده و تمام، تعریف بازاریابی معریف یا همکاری در همین حد کفایت میکنه. مثال از بازاریابی معرف یا بازاریابی همکاری در فروش قبل از...

روان درمانی اگزیستانسیال

خود مکتب اگزیستانسیالیسم خیلی با منطق من منطبق هستش البته تا حالا پیش نیومده که بتونم توی یک مکتب کامل جا بشم، یا بگم هر چیزی که میگه دیگه درسته ولی با اگزیستانسیال خیلی خوبم. در مورد خود حضرت یالوم هم که من نمیتونم زیاد صحبت کنم، در همین حد...

اشوزدنگهه

اشوزدنگهه

اول عرض کنم خدمتتون که من دنیای فانتزی رو بسیار دوست دارم و خواندن کتاب های فانتزی برای ذهن من شبیه یک سفر تفریحی هستش به یک دنیای دیگه با قوانین و محدودیت های دیگه البته از کودکی کتاب های فانتزی رو دوست داشتم و این از اون عادت هایی...

از خوب به عالی

  این کتاب رو دکتر افشین صفایی به من پیشنهاد دادند و من تا آخر عمر بابت این پیشنهاد ازشون ممنون هستم. لپ مطلب اینکه این کتاب حاصل کار یک تیم محقق هست که بیزینس های مختلف رو از ظهور تا پایان یا از ظهور تا تاریخ چاپ کتاب مورد بررسی...

ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم

ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم

این کتاب رو خانم تینا سیلیگ نوشته عضو هیئت علمی دانشگاه استندفورد هست در مورد ایشون تو ویکی پدیا میتونید بخونید و اما کتاب واسه من نمره این کتاب ۱۰ از  ۱۰ است. اگر مقوله خارج از جعبه فکر کردن یا همون Thinking outside the box براتون یک دغدغه هست...

بازاریابی بالای خط

بازاریابی بالا ی خط بازاریابی بالای خط یک شیوه ی پرهزینه از بازاریابی هست که در اون گستره ی زیادی از مخاطبان رو هدف قرار میدیم. در این سبک بازاریابی هدف استراتژی دیده شدن و انتقال پیام به حداکثر مخاطبان هستش. ابزار های بازاریابی بالای خط رسانه هایی مثل مواردی که...

بازاریابی اکتسابی

بازاریابی اکتسابی هدف در بازاریابی اکتسابی جذب و جمع‌آوری مشتریان جدید برای خدمات و محصولات هست، به شیوه‌ای که پس از مدتی اجرا کردن استراتژی بازاریابی اکتسابی بیزینس قادر باشه که : به صورت اتومات راه خودش رو ادامه بده و احتیاج به سرمایه گذاری مجدد و تنظیم استراتژی مجدد نداشته...

بازاریابی خوشه ای

بازاریابی خوشه‌ای بازاریابی خوشه ای یکی از استراتژی های فروش بیزینس با بیزینس است. تو بازاریابی خوشه ای چند دسته از بیزینس هایی که می‌تونیم باهاشون تعامل درآمدزا داشته باشیم رو انتخاب می کنیم.  در مرحله اول : محصول/خدمت مون رو برای هرکدوم به نسبت نیاز یا کاربردش حتی قیمتش دسته...

Copy link
Powered by Social Snap