بازاریابی میدانی
بازاریابی میدانی از زیرشاخه های بازاریابی مستقیم هست. در این استراتژی بازاریابی برند در فضاهای مختلف حاضر میشه و به صورت مستقیم با افراد تعامل میکنه. به طور مثال موارد زیر رو درنظر بگیرین:
- حضور در نمایشگاه ها
- حضور در محیط های آموزشی
- برگزاری رویداد ها
- حضور در اماکن عمومی
- و …
پس جمع بندی: زمانی که به صورت مستقیم با هدف تعامل با مخاطب در مکانی حاضر میشیم داریم Field Marketing میکنیم.
بازاریابی میدانی چرا؟
دقت داشته باشید که یکی از مهم ترین بخشهای هر بیزینس، فیدبک هست.
زمانی که ما محصول/خدمت خودمون رو میسازیم و بهینه میکنیم کار هنوز شروع نشده. زمانی اتفاق های اصلی شروع میشن که محصول/خدمت به کاربر نشون داده بشه، کاربر ازش استفاده کنه و فیدبک بده.
بازاریابی میدانی دقیقا فضایی رو ایجاد میکنه که ایده های ما تو شرکت در فضای واقعی با آدم های واقعی محک بخورن.
فکر کنین بسته بندی جدید تهیه کردیم و خیلی روش خوشحالیم و همه بخش های شرکت هم دوسش دارن.
زمانی که آدم ها در غرفه نمایشگاهمون (یا هرجای دیگه) بسته بندی جدید رو میبینن، از واکنششون میتونیم بفهمیم چقدر درست فکر میکردیم.
البته این رو هم درنظر داشته باشید که به جز فیدبک را خوبی برای فروش هم هست.
و منبع برای دوستان کنجکاوم :
دیدگاهتان را بنویسید