بازاریابی در فیس بوک [Facebook Marketing]

بازاریابی در فیس بوک بازاریابی در فیس بوک رو به راحتی میتونیم به عنوان یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ دسته بندی کنیم. شاید براتون سوال باشه که چرا به یک رسانه اجتماعی لیبل استراتژی مارکتینگ اختصاص داده میشه؟ جوابش بسیار آسونه، قصه از اینجا شروع میشه که رشد کاربرهای فیسبوک،...

بازاریابی قطره ای [Drip Marketing]

بازاریابی قطره ای بازاریابی قطره ای یک استراتژی ارتباط گیری خودکار و ارسال پیام های شخصی سازی شده به مخاطبان از طریق پلتفرمهای پیام رسان و ایمیل هست. در این استراتژی ما در موقعیت های زمانی مرتبط مختلف پیام هایی رو به مخاطبانمون ارسال میکنیم که میتونه به منظور : ترغیب به...

بازاریابی درب به درب [Door To Door Marketing]

بازاریابی درب به درب بازاریابی درب به درب یکی از زیرشاخه های بازاریابی مستقیم هست و همونطور که از اسمش پیداست، قراره به صورت حضوری به مخاطبان مراجعه بشه. به صورت خیلی خلاصه زمانی که برای فرایند بازاریابیمون بدون واسطه و مستقیم به خونه یا محل کار افراد مراجعه میکنیم داریم...

بازاریابی تنوع گرا [Diversity Marketing]

بازاریابی تنوع گرا  بازاریابی تنوع گرا بر روی جزئیات رفتاری،فرهنگی، لایف استایل و.. بازارهدف تمرکزداره و سعی در شناخت بهتر بخشهای مختلف بازارهدفمون داره تا بتونه ارتباط موثرتری بسازه و پیام های درست تری رو منتقل کنه. بازاریابی تنوع گرا چیست؟ تو این قسمت با چندتا از زیرشاخه ها یا استراتژی های...

بازاريابى برهم زننده [Disruptive Marketing]

بازاريابى برهم زننده بازاريابى برهم زننده بیشتر شامل فعالیت های پیشتاز مارکتینگ میشه. یعنی از ایده ها و حرکت هایی استفاده کنیم که فاصله ی زیادی بین ما و رقبامون ایجاد کنه. برای مثال: برگزاری کمپین های خلاق ایجاد ارزش افزوده خاص ( به مقاله رجوع شود) ورود به بخشهای دست نخورده بازار تغییر در...

بازاریابی پستی [Direct Mail Marketing]

بازاریابی پستی بازاریابی پستی یکی از فرزندان صالح بازاریابی مستقیم هست که باوجود اینکه به نظر منسوخ شده میاد، هنوز هم به هیچ وحه اثربخشی خودش رو از دست نداده. قصه از این قرار هست که بازار هدفمون رو از طریق ارسال بسته ی پستی یا نامه به صورت مستقیم هدف...

بازاریابی مستقیم Direct Marketing

بازاریابی مستقیم یا Direct Marketing در مرحله او درنظر داشته باشین که بازاریابی مستقیم یکی از استراتژی های کلی مارکتینگ هست و خیلی از استراتژی ها زیرمجموعه اون تعریف میشن. همونطور که از اسمش معلوم هست، پایه و اساس این استراتژی ارتباط مستقیم با مخاطب هستش. این ارتباط میتونه حضوری، تلفنی، ازطریق...

دیجیتال مارکتینگ ( Digital Marketing )

دیجیتال مارکتینگ  هزارتا تعریف از دیجیتال مارکتینگ وجود داره. احتمالا شما هم یه ذهنیت هایی دارین. همه ی اونچه که میدونین رو کنار بذارین و اجازه بدین من یه ذهنیت براتون ایجاد کنم. به انجام فعالیت های بازاریابی در فضای آنلاین و به کمک ابزارهای اینترنت دیجیتال مارکتینگ میگن. این روزها مفهوم...

بازاریابی تمایز گرا ( Differentiated Marketing )

بازاریابی تمایز گرا (Differentiated Marketing) در بازاریابی تمایز گرا  شرکت ها تمرکز فعالیت های بازاریابی شون رو بر دو یا چند دسته از بازار هدف متمرکز میکنن. هدف Differentiated Marketing ایجاد ارتباط بهتر با بازار هدف و شناخت بهتر نیازهای اونهاست. Differentiated Marketing چرا ؟ این سبک از بازاریابی به برند اجازه...

بازاریابی تدافعی Defensive Marketing

بازاریابی تدافعی ایده کلی بازاریابی تدافعی حفظ شرایط فعلی کسب و کار در بازار نسبت به رقبا و تهدیدها هستش. شرایط مختلفی در بازار میتونن منجر به افت جایگاه برند یا جایگاه فروش یک بیزینس بشن، در مواجهه با چنین شرایطی باز هم بازاریابی به کمک کسب و کار میاد. در کل...

Copy link
Powered by Social Snap